Z Serii uśmiech listonosza ;)




Ostatnio wracając z porannego spacerku z córcią znalazłam w swojej skrzynce przesyłkę od Hipp ;D
W klubie maluszka Hipp można zamówić darmowe próbki mleka Hipp Bio Combiotik .
Wystarczy się zarejestrować Klik .

Będąc dalej w temacie mleka dla maluszków, wszystkim mamą które marzą o przespanej nocy polecam mleko Humana 1plus.




Mleko początkowe HUMANA 1 PLUS:
- idealne dla niemowląt po zakończeniu karmienia piersią lub jakojedyny pokarm, gdy niemowlę nie jest karmione piersią,
- reguluje posiłki, wydłużając czas między karmieniami,
- stanowi dobrą alternatywę sycącego posiłku "przed snem”,

Mleko początkowe HUMANA 1 PLUS jest sycące i lekkostrawne. Posiada skład właściwy dla danego wieku, opracowany przez ekspertów w dziedzinie żywienia.
Właściwości i zastosowanie
Humana 1 Plus jest przeznaczona do karmienia niemowląt od urodzenia, jako jedyny pokarm, gdy nie są one karmione piersią. Skład preparatu został opracowany z uwzględnieniem potrzeb dzieci z silniejszym uczuciem głodu. Po karmieniu mlekiem Humana 1 Plus, dziecko pozostaje dłużej syte i zadowolone, posiłki stają się bardziej regularne, a odstępy czasu między nimi dłuższe. Skład Humana 1 Plus jest zgodny z najnowszymi wytycznymi międzynarodowych gremiów naukowych w dziedzinie pediatrii.

Mleko początkowe HUMANA 1 PLUS to produkt bezglutenowy
  



Ja podaję Humane mojej córci tylko na noc. Mała pięknie przesypia całą noc [ z jedną pobudką ] przez co i ja jestem mega wyspana a mój maluszek również. Odkąd budzi się w nocy tylko raz, wstaje wypoczęta, nie marudzi w ciągu dnia.. Zupełnie inne dziecko ;)



Komentarze

instagram