poniedziałek, 24 września 2012

Załapałam się do testów Novacelar

Załapałam się do testów Novacelar.
Do testowania otrzymałam Krem do cery tłustej, trądzikowej

Wszystko super, gdyby nie to że krem ważny jest do listopada '12 ;/



Kilka słów o trądziku

Trądzik jest najczęściej spotykanym schorzeniem skóry, które zaczyna rozwijać się u osób w wieku młodzieńczym (12–18 lat) i może utrzymywać się nawet powyżej 35 roku życia. Wykwity szpecą głównie twarz, plecy i dekolt, powodując dyskomfort psychiczny zarówno u młodzieży, jak i u osób dorosłych.

Wyróżnia się trzy rodzaje trądziku:

  • trądzik zaskórnikowy: niezapalny, z zaskórnikami zamkniętymi i otwartymi,
  • trądzik grudkowo–krostkowy: zapalny, z dominującymi grudkami i krostami,
  • trądzik ropowiczy: z ogniskami zapalnymi i ropnymi cystami, często pozostawiającymi blizny po ustąpieniu.

.







Zawarty w Acne Cream kwas salicylowy (2%), złuszczając delikatnie obumarły naskórek, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków, pozostawiając skórę czystą i wygładzoną. Obecny w preparacie Inflacin®skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze. Skwalanzapewnia właściwe nawilżenie skóry.



Pierwsze odczucia.
Konsystencja dość dziwna.
Zapach - odrażający!



Zabieram się do testowania. 
Recenzja za jakiś czas ;D

2 komentarze:

  1. Gratuluję:) Ja w poprzednich testach otrzymałam dwa produkty: maseczkę i żel punktowy. Przyznam że zapach nie był najgorszy. Może teraz nie pachną zbyt zachęcająco ze względu na koniec przydatności:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym nie pomyślałam, możliwe że właśnie dlatego tak nie przyjemnie pachną :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz.
Staram się odpowiedzieć na każdy z nich.
Daj znać o obserwacji, chętnie będę obserwować również Twój blog :)
Zapraszam na mojego instagrama.

Instagram - followme ;)

Popularne posty