Novaclear Acne Mask - recenzja



Witam dziś recenzja maseczki do cery tłustej ze skłonnością do zmian trądzikowych od Novaclear, o której pisałam tutaj Klik



Krótkie przypomnienie o maseczce :


Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze.Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.



Maseczka zalecana jest do codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.

Moja opinia :

Opakowanie proste, bez przepychu - idealne.
Konsystencja zbita, ale bardzo dobrze się rozprowadza. 
Wystarczy odrobina maski aby pokryć nią całą twarz.
Zapach. Zapach bardzo dziwaczny, nie wiem do czego go porównać.
Nie przypadł mi do gustu, wręcz mnie odrzuca.

Po nałożeniu maseczki na twarz poczułam dziwne mrowienie a później pieczenie oO. 
Spokojnie, spokojnie po chwili minęło. ;)
W ciągu 10 minut maseczka z przeźroczystej robi się biała, tz. silikonowa ;)
Przez ten czas moja skóra była bardzo ściągnięta.
Po zmyciu maseczki, [a ta zmywa się rewelacyjnie. Rach ciach i nie ma :P ] ujrzałam zupełnie 'nową twarz'
Skóra była gładka, oczyszczona i jakby odświeżona. 
Dzięki maseczce przestałam świecić się w strefie 'T' <jupi>!

Cena : ok. 40 zł / 50g



Przed...


10 min. później....










+ listowy przyniósł mi ostatnio peeling Naturia mini od Joanny w ramach współpracy ;D
Recenzja niebawem.

Komentarze

  1. A postanowiłam i tutaj sobie popisać i porecenzować ;D

    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram