MAM FEEDING SET - Recenzja.

Cześć. Dziś, wraz z córcią przygotowałyśmy dla Was recenzję zestawu Mam Feeding Set od MamBaby o której pisałam Tu.

                                                                Krótkie przypomnienie.

                                                                  Mam Feeding Set.


Zestaw do karmienia

Wprowadzenie dodatkowego pokarmu to przyjemność dla dzieci i rodziców. Projektanci MAM odpowiednio o to zadbali. Perfekcyjne połączenie funkcjonalności z designem zaspokaja najwyższe wymagania. Zestaw Feeding składa się z dwóch części.

  • Miska Feeding bowl. Można ją łatwo trzymać jedną ręką, podczas gdy druga jest wolna i służy do karmienia. Idealna do używania poza domem.
  • Praktyczna łyżka Soft Spoon z czujnikiem ciepła. Zasada działania jest prosta: jeżeli pokarm jest za ciepły, łyżka zmienia kolor. Łyżka jest lubiana przez dzieci ze względu na swoją miękkość
Dostępny w trzech kolorach
-różowy
-niebieski
-biało niebieski

Cena 28,70






Nasza Opinia.

Zestaw do karmienia Mam Feeding Set okazał się dla Nas strzałem w dziesiątkę.
Idealnie wyprofilowana łyżeczka, umili karmienie nie tylko dziecku ale i mamie. Mamy również inne łyżeczki ale ta zarówno mnie jak i mojej córci przypadła do gustu. Łatwiej jest jej 'zebrać' z niej pokarm, a ja nie mam problemu z trafieniem łyżeczką do jej buzi, dzięki lekkiemu zgięciu. 
Świetne pomysłem okazała się zmiana koloru łyżeczki gdy pokarm jest zbyt ciepły - ogromny PLUS za to w stronę firmy Mam.
Córcia ostatnio odkryła, że łyżeczka może posłużyć również jako gryzaczek ;D 


Miseczka, którą łatwo można utrzymać w jednej ręce jest świetna. Dzięki dwom komorom mogę przyrządzić obiadek i deserek razem, a nie jak to wcześniej bywało w kilku miseczkach. Wyobrażacie sobie później ten bałagan... :P


Miseczka świetnie sprawdza się jako pojemnik do przechowywania pokarmu jak i w podróży dzięki szczelnemu zamknięciu. Sprawdza się w ekstremalnych sytuacjach np. gdy tak jak ja rzucasz torbą :P
Jest świetnym rozwiązaniem gdy chcecie zostawić swojego męża z maluszkiem a same udać się w miasto np. na zakupy. Przygotowane jedzonko w Feeding Set znacznie ułatwi zadanie waszych mężczyzn podczas karmienia maluszka ;))

Dostępna w trzech kolorach.
Cena : 28,70 ,-

 Relacja Video  :





WAŻNE!

Wszystkie produkty MAM są wolne BISFENOLU A (BPA) związku chemicznego, który może mieć szkodliwy wpływ na zdrowie twojego dziecka.
BPA może wywołać wady wrodzone, nadpobudliwość, obniżenie płodności, otyłość, 
zwiększone ryzyko chorób nowotworowych.


Opatentowany przez MAM jedwabisty silikon – to silikon, który jak żaden inny jest wyjątkowo delikatny i miękki, zupełnie jak pierś mamy. Jego budowa zapobiega przesuwaniu co sprawia, iż smoczek zawsze pozostaje tam, gdzie jego miejsce – w buzi dziecka. Jedwabisty silikon jest instynktownie lubiany przez dzieci, dzięki czemu zamiana mamy na MAM jest niezwykle prosta. Dzieci przyzwyczajają się do jego niezwykłej delikatności, a codzienne aktywności (takie jak karmienie, odpoczynek) stają się dla nich prawdziwą przyjemnością.


















Komentarze

  1. ale ciekawa recenzja :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)http://nusinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram