Garnier, Czysta Skóra Activ - moja opinia + moje ostatnie nabytki w Dayli ;)





Od producenta :


Peeling brusher to skuteczny peeling ze specjalną obrotową szczoteczką która doskonale oczyszcza i odblokowuje pory i zaskórniki.Kremowa formuła pomaga usunąc wszelkie niedoskonalości, nie podrażniając skóry.





Moja opinia :

Kupiłam ten produkt bardzo dawno temu skuszona reklamą. 
Myslę szczoteczka czyli oczyszczanie idealne.
Bardzo się zawiodłam na tym produkcie.
Zero idealnego oczyszczenia, strasznie wysusza twarz... 
Szczoteczka zbyt miękka, która tylko 'głaszcze twarz' 
Cena jest kosmiczna, jak za taki żel, bo do peelingóe raczej tego produktu zaliczyć nie można.
Plus za dobrze pieniącą się konsystencję oraz ładny zapach



-----


Moje ostatnie nabytki w Dayli :D




-Fa NutriSkin Caffeine & Green Tea
- Venita Shower Gel żel pod prysznic z D-Pantenolem 
- Garnier Fructis Oleo Repair Odżywka do włosów suchych i zniszczonych
- Shauma Większa Objętość + Odżywka Większa objętość - cena 7,99 ;))
- Ziaja Tonik Nagieltkowy 
- Nivea Maseczka Oczyszczająca Peel Of 
- Nivea Maseczka Odświeżająca Maseczka Nawilżająca




Komentarze

instagram