piątek, 13 maja 2016

PILOMAX. WAX - Maska regenerująca i szampon do włosów ciemnych.


PILOMAX. WAX - Maska regenerująca i szampon do włosów ciemnych.


Jaskiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą PILOMAX, za co pragnę serdecznie podziękować.
W ramach wpółpracy otrzymałam do przetestowania dwa produkty 
- Maskę regenerującą do włosów ciemnych 'HENNA WAX NATURCLASSIC'
- Szampon codzienny do włosów ciemnych 'POKRZYWA PANTENOL WAX DAILY'
Dziś przyszedł czas na receznję obu kosmetyków... ZACZYNAMY!


HENNA WAX NATUR CLASSIC 
Maska regenerująca do włosów ciemnych suchych i matowych



O produkcie:
* Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy.
* Pielęgnuje skórę głowy.
* Zapobiega wypadaniu włosów.

Po kuracji maską, włosy są mocne, lśniące i sprężyste.

Składniki:
Acua, Steryl Alcohol, Centyl Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Lawsonina Inermis, 
Extract, Propylane Glycol, Camellia Sinensis, Leaf Extract, Bahenamidopropyl,
Dymethylamine, Cetrimonium Chloride, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin,
DMDM Hydantoin, Parfum, Lactic Acid, Limonene, Disodium EDTA, Hexyl, 
Cinnamal, Linalool, Citronellol, Cl 16255.


Sposób stosowania:
1. Umyj włosy szamponem WAX Pure.
2. Maskę, w ilości równej wielkości orzecha włoskiego wmasuj we włosy i skórę głowy.
3. Pozostaw ją na ok. 15-45 minut, korzystne jest zastosowanie zestawu Hair Spa Laboratorium Pilomax.
4. Spłucz dokładnie maskę.
5. Susz i układaj włosy jak zwykle.
Maskę stosuj 1-2 razy w tygodniu.


Skuteczność potwierdzona badaniami aplikacyjnymi:
• u 95% probantek stwierdzono, że maska wzmacnia włosy, poprawiając ich ogólny wygląd i kondycję,
• u 79% badanych kobiet stwierdzono, iż po 5-tygodniach stosowania maski połysk jest wyraźnie lepszy niż przed jej stosowaniem,
• u wszystkich probantek, po 5-ciu tygodniach stosowania maski WAX, stwierdzono wyraźne zmniejszenie wypadania włosów, nawet do 38% w porównaniu z ilością początkową*

*badania aplikacyjne wykonane na grupie 24 kobiet



Moja Opinia:

Opakowanie:  Maska znajduje się w białym, plastikowym pojemniczku z  szczelnie zamykanym wieczkiem.
Pojemnik dokładnie opisany informacjami o produkcie.
Pojemność 240 ml oraz 480ml
Konsystencja i zapach : Doś gęsta i zwarta a zarazem lekka przypominająca mus.
Świetnie rozprowadza się na włosach. 
Maska ma kolor delikatnego różu.
Zapach delikatny, przyjamnie obłędny, który długo utrzymuje się na włosach.
Działanie :
Na wstępie pragnę powiedzieć iż wielkim plusem tych masek jest to że nie zawierają SLS, SLES, parabenów i silikonów
 Mam czarne włosy, które od czasu do czasu farbuję na ten sam kolor.
Są bardzo gęste, przesuszone na końcach z tendęcja do wypadania.
Maskę stosowałam dwa razy w tygodniu i trzymałam ją na włosach ok. 30 min.
Po spłukaniu maski i osuszeniu, włosy łatwiej się rozczesują - a wieżcie mi mam z tym spory problem.
Włosy są bardziej lśniące, miękkie, nawilżone i sypkie z lekkim podkreśleniem koloru.
O wiele lepiej jest je ułożyć.
Po kilkukrotnym stosowaniu maski da się zaóważyć różnicę we włosach..
Włosy odzyskały swój blask, są mocno zregenerowane i jakby mniej wypadały...
Myślę że maska spełnia swoje głowne zadania, które obiecuje producent.
Z czystym sumieniem mogę polecić ją każdej posiadaczce ciemnych włosów.

Moja ocena: 5/5
Cena: 240ml - 22zł
480ml - 32zł.
Czy zakupię ten produkt: TAK!



POKRZYWA PENTENOL WAX DAILY
Szampon codzienny do włosów ciemnych


O produkcie: Szampon do codziennego mycia skóry głowy i włosów – myje delikatnie i skutecznie.
 Nadaje gładkość i połysk włosom, podkreśla ciemny kolor. Odżywia włosy i skórę głowy.

Skład: 
Aqua, Sodium Lauroyl Sarcosinate,
Cocamidopropyl, Betaine, Coco-Glucoside, Glycerol Oleate, PEG-7
Glycerol Cocolate, PEG-150 Distearate, Cocamide MEA, Propylene Glycol, 
Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Phantenol, Aesculus Hippocastanym Extract, 
Urtica Dioica Extract, Lacit Acid, Parfum, Hydroxypropyl Guar,
Hydroxypropyltrimonium Chloride, Disodium EDTA, Hexyl Cinnomal

Zawiera pantenol (Panthenol), ekstrakt z pokrzywy (Urtica Dioica Extract) i ekstrakt z kasztanowca (Chestnut Extract)
Nie zawiera parabenów, silikonów i SLS



Sposób stosowania:
1. Przed myciem starannie rozczesz włosy.
2. Dokładnie zmocz włosy ciepłą wodą.
3. Szampon w ilości równej objętości orzecha laskowego (włosy krótkie) lub orzecha włoskiego (włosy półdługie i długie) rozetrzyj w dłoniach lub rozcieńcz wodą.
4. Wsuwając ręce we włosy rozprowadź szampon na całej powierzchni owłosionej skóry głowy.
5. Masuj skórę głowy delikatnie opuszkami palców 1-2 minut.
6. Rozprowadź pianę na dalszą część włosów od nasady po końce.
7. Przez 1-4 minuty płucz dokładnie włosy i skórę głowy czystą, bieżącą, ciepłą wodą, a następnie wodą trochę chłodniejszą.
W razie konieczności powtórz mycie.
Po myciu użyj odżywki WAX Daily Mist lub Express WAX w celu domknięcia łusek włosowych i odżywienia włosów.






Moja Opinia
Opakowanie: Biała podłużna butelka, z dokładnym opisem produktu.
Strzelne zamknięcie, które łatwo się otwiera dzięki małemu zagłębieniu..
Pojemność 200ml.
Konsystencja i zapach: Lekko gęsty preźroczysty płyn, który łatwo wypływa z buteleczki.
Zapach przyjemny, delikatny i przyjemny.
Działanie:
Moje włosy na szampony bez SlS nastawione z dystansem, ponieważ strasznie je plączą..
Jednak po użyciu tego szamponu było zupełnie inaczej.
Szampon delikatnie oczyszcza włosy, odżywia skórę głowy..
Przez swój prosty skład słabo się pieni, przez co jest mniej wydajny w porównaniu z innymi szamponami..
Po jego użyciu włosy nie są splątane, łatwo się rozczesują. Są wygładzone, mniej się puszą przez co zdecydowanie lepiej
je ułożyć.
Czy pobudza mieszki włosowe do wzrostu trudno jest mi stiwerdzić.. Myje nim włosy co drugi dzień, ale znacznego przypływu 'baby hair' nie 
zaóważyłam.
Jednak mogę go polecić wszystkim kobietom z ciemnymi włposami i każdej włosomaniaczce.
DOBRY HIPOALERGICZNY SZAMPON BEZ PARABENÓW SILIKONÓW I  SLS!

Moja ocena: 5/5
Cena: 200ml - 20.90zł
Czy zakupię ten produkt: Zdecydowanie TAK!








Strona producenta --> klik


A ty lubisz produkty Pilomax WAX ANGIELSKI? 






















wtorek, 5 kwietnia 2016

DERMALAGliN - Recenzja.



DERMALAGLIN







Dziś przyszedł czas na wystawienie opinii maseczkom firmy DERMALAGLIN, które jakiś czas temu otrzymałam w ramach współpracy z moim blogiem.
Tym samym chciałam bardzo podziękować firmie DERMALAGLIN za zaufanie, oraz możliwość przetestowania ich produktów. 
 DZIĘKUJĘ



MASECZKA "KLEOPATRA" Z ZIELONĄ GLINKĄ KAMBRYJSKĄ, MIODEM, OLEJKIEM RÓŻANYM I JEDWABIEM







OPIS PRODUKTU 

Minerały zawarte w glinkach oprócz dokładanego oczyszczania działają na skórę kojąco, łagodzą podrażnienia, aktywizują naturalne funkcje skóry i wspomagają jej zdolność do wydalania substancji toksycznych. Wygładzająca siła miodu i białko jedwabiu są doskonałymi partnerami w walce o piękną i zdrową cerę. Maseczka z powodzeniem zatrzymuje wilgoć i gwarantuje długotrwałe nawilżenie skóry.

SKŁAD 

kaolin clay, aqua, hydrolyzed silk, mel, rosa canina, jojoba seed oil, propylene glycol, diazolidynyl urea, methylparaben, propylparaben



MOJA OPINIA

Nigdy wcześniej nie miałam styczności z produktami firmy DERMAGLIN, ba nawet o takiej nie słyszałam. Z lekką rezerwą podeszłam do przetestowania maseczki.. wiecie jak to jest kiedy po raz pierwszy nakładacie na swoją piękną buźkę nowy produkt.
Pierwsze co mogę powiedzieć, MASECZKA TO KOSMETYCZNY HIT!
Rewelacyjnie oczyszcza i zwęża pory, z którymi mam ciągły kłopot. 
Wygładza, dokładnie oczyszcza twarz oraz zmniejsza zaczerwienienia...
Minus za dość szybkie zasychanie, co troszeczkę utrudnia jej nałożenie jak i zmycie [trzeba się trochę namęczyć:P ]

Jestem na TAK!


****

DERMAGLIN BIO MASECZKA DO STÓP ZE SKŁONNOŚCIĄ DO POCENIA






OPIS PRODUKTU

Bazę maski stanowi zielona glinka kambryjska- źródło minerałów o włściwościach terapeutycznych. Są to głównie mikrogranuli krzemu, które dokładnie złuszczają zrogowaciały naskórek i stymulują jego odnowę. Miedź i cynk o udowodnionych naukowo właściwościach antybakteryjnych, zapobiegają poceniu sie stóp oraz łagodzą podrażnienia i otarcia.

* usuwa zrogowaciały naskórek
 * zapobiega poceniu się stóp
 * eliminuje przykry zapach

SKŁAD

Kaolin Clay, Aqua, Camellia Sinensis Leaf Extract, Mentha Piperita Extract, Dehydroacetic Acid, Citrus Medica Limonum.




MOJA OPINIA

Wszystko co jest przeznaczone do stóp, obowiązkowo muszę przetestować.
Bo piękne, zdrowe, zadbane stopy są podstawą pedicure oraz nowych ślicznych sandałek :))
Aplikacja jest bardzo łatwa i przyjemna. Gęsta konsystencja sprzyja równomiernemu rozprowadzeniu maseczki na stopach.
Dość szybko zasycha, dając przy tym przyjemny chłód i uczucie odświeżenia.
Maseczkę trzymałam na stopach 30 min [ tak jak zaleca producent] dodatkowo założyłam foliowe skarpety i wskoczyłam pod kołdrę :) [ polecam robić ten zabieg w trakcie ulubionego serialu ] 
Po 30 minutach stopy wyglądały jak po wizycie w salonie kosmetycznym.
Gładkie, nawilżone i wgl. wyglądały jak milion dolarów :) 
Całość dopełniły pomalowane w wiosenne kolory paznokcie.
Produkt godny polecenia. Z pewnością zagości w moim domu na dużo dłużej, zwłaszcza teraz, gdy wielkimi krokami zbliża się sezon na odsłonięte stopy!

JESTEM NA TAK!





A wy lubicie tego typu maseczki??



Zapraszam na stronę firmy DERMALAGIN
http://pl.dermaglin.pl/

Już w następnym wpisie zapowiedź nowej współpracy... :D








wtorek, 22 marca 2016

Pieluchy Toujours - opinia

Nowe Pieluchuszki Toujours - opinia

Jakiś czas temu, dzięki portalowi TESTMETOO, moja córeczka otrzymała do przetestowania pieluszki TOUJOURS w roz. 1


MOJA OPINIA:

W skali od 1 do 5 testowane przez nas pieluszki oceniam na 4 z minusem. Mimo iż nadruk na pieluszce nie ma dla mnie znaczenia, to przy innych markach, pod tym względem toujours wypada bardzo słabiutko. Kolejnym minusem jest ich nieco słaba chłonność - kilka razy pieluszka przeciekła, niemal chwilę po przewinięciu dziecka. Ogólny wygląd, grubość, zapach oraz rzepy oceniam na plus! :) Rzepy bardzo wytrzymałe :D

Pieluszki dostępne w LIDL'u :)


A wy co sądzicie o pieluszkach?

środa, 2 marca 2016

LEARGIN HS - recenzja

Leargin HS, żel poprawiający kondycję zmęczonych nóg z heparyną.



Witam.

W ramach współpracy z firmą SUDOPHARMA, otrzymałam możliwość przetestowania dwóch produktów. Dziś recenzja jednego z nich, a mianowicie żelu poprawiającego kondycję zmęczonych nóg.

Wielu z Nas boryka się z problemem jakim jest uczucie ciężkich i zmęczonych nóg.
Dla mnie jest to mała udręka, zwłaszcza gdy byłam jeszcze w ciąży.
Siedzący czy stojący tryb życia, ciasno zapięte buty itp, idt - to wszystko przyczynia się do złej pracy przepływu krwi w żyłach. 
 
Ulgę przyniesie nam żel LEARGIN HS firmy SUDOPHARMA



SKŁAD:

aqua, alcohol denat, hamamelis virginiana water, propylene glycol, aesculus hippocastanum seed extract, arginien, alcohol, peg-40 hydrogneated castor oil, trideceeth-9, heparyna sodowa, arnica montana flower extract, acrylates/c10-30 alkyl acrylate crosspolymer, L-menthol, tetrasodium glutamate diacetate, sodium hydroxide, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, parfum.





WŁAŚCIWOŚCI:

Żel pielęgnuje skórę, daje uczucie natychmiastowego schłodzenia, świeżości oraz lekkości, przez co szybko i skutecznie przywraca komfort zmęczonym nogom. Specjalnie dobrane składniki działają ściągająco na skórę, poprawiają elastyczność i nawilżenie skóry. Skóra jest wygładzona i miękka. Lekka formuła ułatwia aplikację oraz wykonanie relaksującego masażu. Łatwo się wchłania i nie brudzi odzieży.

PRZEZNACZENIE:
Do pielęgnacji skóry nóg ze skłonnością do pękania naczynek krwionośnych, skóry zmęczonej i nadmiernie napiętej na skutek długotrwałego przebywania w pozycji stojącej lub siedzącej oraz w czasie upałów i podróży.

STOSOWANIE:

Cienką warstwę żelu nałożyć na czystą skórę nóg i delikatnie rozprowadzić. Stosować kilka razy dziennie, gdy pojawią się pierwsze oznaki ciężkości nóg.


MOJA OPINIA:

Opakowanie:
Standardowe kartonowe opakowania, w przyjemnych dla oka kolorach.
W środku tubka z przeźroczystym żelem.
Po odkręceniu korka żel nie jest zabezpieczony aluminiową zatyczką, przez co zaraz po odkręceniu wylewa się z tubki.
Forma żelu jest nieco wodnista, ale przez to lepiej i łatwiej się go aplikuje.

Co ja sądzę o produkcie...
Dla mnie żel jest idealny!
W ciąży stosowałam go praktycznie każdego dnia, teraz również.
Szybko przynosi ulgę i ukojenie zmęczonym nogą.
Łatwo się go aplikuje, szybko się wchłania dając przez chwilkę uczucie przyjemnego chłodu.
Nie pozostawia za skórze tłustego filmu więc można od razu po aplikacji ubrać spodnie, rajstopy czy leginsy.




środa, 3 lutego 2016


LEGO DUPLO MOJA PIERWSZA CIĘŻARÓWKA




Dzięki portalowi TestMeToo, wraz ze starszą córką miałyśmy okazję przetestować uwielbiane przez wszystkie dzieci klocki Lego Duplo.


Klocki Lego Duplo moja pierwsza ciężarówka to kreatywny zestaw do zabawy, nauki oraz tworzenia różnych zabawnych historyjek :)Zestaw idealnie nadaje się do zabawy w 'memory' dzięki 8 par klocków o tematyce spożywczej. Można nimi bawić się w zapamiętywanie, dopasowywanie symboli w pary.Ciężarówkę łatwo złożyć dzięki dużym i bezpiecznym klockom. Elementy można dopasować do innych zestawów Lego Duplo. To wspaniała zabawa dla całej rodziny. U Nas historyjek było mnóstwo.. właściwie co budowla to inna historyjka.. Każda głownie toczyła się wokół dzieci i zakupów w Biedronce :P








środa, 27 stycznia 2016

Evrēe Facial Care, Regenerujący demakijaż oczu



Evrēe Facial Care, Regenerujący demakijaż oczu


Cześć! 
Oj długo nie pisałam - Przepraszam!
Końcówka ciąży okazała się dość męcząca. 
Nie miałam na nic siły itp.
Ale, ale na świecie pojawiła się już Nasza kruszynka a ja znów jestem pełna energii, więc wracamy do prowadzenia bloga. 


Już jakiś czas temu dzięki uprzejmości DROGERII NATURA, otrzymałam do przetestowania 'Regeneracyjny olejek do demakijażu oczu EVREE'
Dziś przyszedł wreszcie czas na jego recenzje.. :)



Evrēe Facial Care, Regenerujący demakijaż oczu


OPIS

Niezwykle wydajny demakijaż oczu o unikalnej konsystencji i obłędnym zapachu sprawia, że skóra wokół oczu staje się aksamitnie miękka, a rzęsy są wzmocnione, grube, gęste i lśniące. Do wszystkich typów skóry.
Składniki aktywne Evree Regenerujący demakijaż oczu:
- olejek rycynowy
- olejek makadamia
- olejek z ostropestu
Działanie Evree Regenerujący demakijaż oczu:
- wspomaga porost rzęs
- oczyszcza i regeneruje
- usuwa wodoodporny makijaż. 

SKŁAD

 C12-15 Alkyl Benzoate, PPG Stearyl Ether, Isohexadecene, Caprylic/Capric Triglyceride, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Isopropyl Myristate, Isopropyl Isostearate, Ricinus Communis (Castor Oil), Coco Caprylate/Caprate, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Silybum Marianum Seed Oil, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Limonene.



OPAKOWANIE
Buteleczka prosta, z etykietą przypominającą produkty apteczne.
Standardowy dozownik, aplikacja bezpośrednio na wacik.

MOJA OPINIA
BOMBA, BOMBA, BOMBA!
Pierwszy kosmetyk, który spełnił dogłębnie moje oczekiwania jeżeli chodzi o dokładny a zarazem delikatny demakijaż oczu.
Jego tłusta konsystencja sprawia iż makijaż zmywa się szybko i bardzo dokładnie, a to wszystko bez konieczności mocnego pocierania oka.
Rewelacyjnie rozprawi się również z wodoodpornym makijażem, usuwając równie szybko jak zwykły.
Dzięki zastrzykowi olejków, skóra wokół oczu zostaje dogłębnie nawilżona.
Po regularnym stosowaniu zauważyłam znaczną poprawę kondycji moich rzęs.
Najważniejsze że moje brwi wreszcie zaczęły powoli odrastać w miejscach, w których od lat ich nie było..
Powoli zaczynam wyglądać jak człowiek :D

Cena ok. 18-20 zł za 150 ml.
Dla niektórych cena może nieco wygórowana - ale szczerze powiem, że olejek jest wart tej ceny a nawet i wyższej. Jest mega wydajny i starczy na dłuuuuugo. !


KLIK






Instagram - followme ;)

Popularne posty