środa, 27 grudnia 2017

Kolczyki ze sklepu JUBILEO.pl

Cześć Kochani!
Święta, święta i po świętach... 
Jak Wam minął świąteczny czas? Ja przyznam się szczerze, że wcale nie czułam tych świąt. To chyba przez brak śniegu. Gdyby nie radość dzieci z choinki, prezentów itp. to wgl. nie wiedziałabym, że są święta. 

Dziś przychodzę do Was z recenzją kolczyków ze sklepu JUBILEO.pl


Sklep specjalizuje się w sprzedaży biżuterii damskiej oraz męskiej. W sklepie znajdziemy biżuterię w najniższych cenach,  dzięki współpracy z producentami oraz importerami biżuterii. 
Poruszanie się na stronie sklepu jest bardzo proste i przyjemne. Wszystko pogrupowane jest w kategorie, dzięki czemu od razu znajdziemy to czego szukamy.

piątek, 22 grudnia 2017

Rosegal Christmas sales

Hey loved ones!
At the Rosegal store, it is in the Christmas sale 2017.
Many fantastic Christmas DEALS, with sensational prices up to minus 75%. Blouses, dresses, decorations, toys and much more. Check - Christmas 2017 Rosegal.

**

Hej, kochani!
W sklepie Rosegal jest w Christmas sale 2017.
Wiele fantastycznych Christmas DEALS, z rewelacyjnymi cenami do 75%. Bluzki, sukienki, dekoracje, zabawki i wiele więcej. Sprawdź - Christmas 2017 Rosegal .


Klika rzeczy w aktualnej promocji, które wpadły mi w oko.



Plus Size Pullover Kangaroo Pocket Two Tone Hoodie


Cheap Plus Size Pullover Kangaroo Pocket Two Tone Hoodie



Chunky Heel Metal Floral Embroidery Ankle Boots

Hot Chunky Heel Metal Floral Embroidery Ankle Boots



YYO15 Women Fashion Ankle PU Martin Boots Waterproof Block Thick High Heel with Zipper Shoes

Online YYO15 Women Fashion Ankle PU Martin Boots Waterproof Block Thick High Heel with Zipper Shoes


MT360 Bluetooth 4.0 Smart Watch

Chic MT360 Bluetooth 4.0 Smart Watch



A Wam co udało się upolować w promocji?

środa, 20 grudnia 2017

Haul z DRESSLILY | T-shirt w roli głównej.

Kolejny haul ze znanej chińskiej sieciówki DRESSLILY.
Jak zwykle się nie zawiodłam, bo zamówione ubrania okazały się w 100% trafnym wyborem.

Skew Neck Letter Pineapple T-Shirt - KLIK HERE


T-shirt kimono z ananasem jest rewelacyjny pod każdym względem. Choć materiał to poliester to bardzo przyjemny w dotyku, elastyczny. Świetnie leży, bardzo fajnie się prezentuje. Na lato jak znalazł :)

Wielki Haul z ROSEGAL | Zamówienie bardzo udane :D

Cześć.
Dziś haul ze znanej wszystkim chińskiej sieciówki ROSEGAL.
Zamówienie bardzo udane, ze wszystkiego jestem prawie w 100% zadowolona, a z szybkości dostarczenia jeszcze bardziej. Na to zamówienie czekałam tylko tydzień! 
Sorki za zdjęcia w dresie, ale robiłam je w przerwie między pierogami, krokietami i innymi smakołykami :D


Geometric Printed Long Sleeve Asymmetric Cardigan - KLIK HERE


 

poniedziałek, 18 grudnia 2017

Profesjonalna MIKRODERMABRAZJA intensywnie złuszczająca | MARION

CZEŚĆ!
Przedstawię Wam dziś produkt, który od dawna gości w mojej kosmetyczce, którego nigdy nie może zabraknąć - Profesjonalna Mikrodermabrazja intensywnie złuszczająca od MARIONA.
Gości w moim domu już od dobrych dwóch lat. Nie wyobrażam sobie bez niej życia :P

BABYONLINEDRESS.DE

Cześć. Ostatnio pokazywałam Wam kilka propozycji sukienek na sylwestra od babyonlinedress.de
Dziś przyszedł czas na pokazanie Wam pięknych sukienek z poszczególnych kategorii, dostępnych na stronie sklepu.













Po więcej zajrzyjcie na na stronę sklepu babyonlinedress.de. 
Naprawdę warto :D

piątek, 15 grudnia 2017

Christmas Sales 2017 | Rosegal

Hey loved ones!
At the Rosegal store, it is in the Christmas sale 2017.
Many fantastic Christmas DEALS, with sensational prices up to minus 75%. Blouses, dresses, decorations, toys and much more. Check - Christmas 2017 Rosegal.

**

Hej, kochani!
W sklepie Rosegal jest w Christmas sale 2017.
Wiele fantastycznych Christmas DEALS, z rewelacyjnymi cenami do 75%. Bluzki, sukienki, dekoracje, zabawki i wiele więcej. Sprawdź - Christmas 2017 Rosegal .



Full Zip Up Plus Size Plaid Hooded Coat


Sale Full Zip Up Plus Size Plaid Hooded Coat



Lace Panel Long Sleeve Tartan Plaid Shirt

Best Lace Panel Long Sleeve Tartan Plaid Shirt



Deer Maple Leaf Tunic Christmas Sweater


Best Deer Maple Leaf Tunic Christmas Sweater



Rainbow Unicorn Animal Christmas Family Onesie Pajamas 


Store Rainbow Unicorn Animal Christmas Family Onesie Pajamas



Cute Electric Hungry Eating Dog Money Boxes


Shops Cute Electric Hungry Eating Dog Money Boxes


A wy już skorzystałyście ze świątecznych wyprzedaży? :)

czwartek, 14 grudnia 2017

BABYONLINEDRESS.de | Przepiękne suknie na każdą okazje.

Cześć.
Dziś przygotowałam dla Was kolejny post z cyklu 'Eleganckie sukienki na sylwestra i nie tylko.. '
Przedstawiona propozycje pochodzą ze sklepu BABYONLINEDRESS, gdzie znajdziecie mnóstwo przepięknych i urzekających wyglądem sukien i sukienek na każdą okazję. Począwszy od cudownych sukien ślubnych, po przepiękne suk nie wieczorowe.
Jestem pewna, że każda z Was znajdzie tam coś dla siebie.

Oto kilka propozycji, które wpadły mi w oko.


środa, 13 grudnia 2017

Shipment from the Dresslily store. Moro in the lead role

Cześć. 
Wczoraj dotarła do mnie przesyłka ze sklepu DRESSLILY
Zamówienie prawie całkowicie dla mojego męża. 
Uwielbia wypady na ryby, więc ubrania musiały być z motywem moro.
 **
Hey.
A shipment from the DRESSLILY store arrived yesterday.
The order almost completely for my husband.
He loves fishing trips, so the clothes had to be with a camouflage motif.

Zipper Fly Straight Leg Plus Size Pockets Embellished Camouflage Cargo Pants


Świetne jakościowo, bardzo dobrze wykonane.
Rozmiar zgadza się z tymi podanymi na stronie sklepu.
POLECAM
**
Great quality, very well made.
The size agrees with those given on the store's website.
RECOMMEND

 

wtorek, 12 grudnia 2017

Beautiful dresses from the SASSYMY PROM store

Hey!
In today's post a review of beautiful dresses from the SASSY MY PROM store
Perfect for the upcoming New Year's Eve and more.

TWO PICE PROM DRESS - KLIK HERE 


Stunning Tulle High Collar Neckline A-Line Two-piece Prom Dresses With Beadings

STUNNING TULLE HIGH COLLAR NECKLINE A-LINE TWO-PIECE PROM DRESSES WITH BEADINGS - klik HERE

poniedziałek, 11 grudnia 2017

Odpowiedniki znanych perfum od EDP24.pl

Cześć Kochani!
Jak Wam minął weekend?
My w sobotę byliśmy na balu Mikołajkowym, po południu na urodzinach.
Niedziela na leniwca, w domu przy ciepłym kaloryferku :D

W dzisiejszym poście przyjrzymy się odpowiednikom perfum ze sklepu EDP24.pl
W ramach współpracy otrzymałam dwa zapachy perfum - pełnowartościowy PARIS AVENUE - PANTHERA PA 101, który jest odpowiednikiem znanej szarej Pumy Woman, oraz perfumetke z zapachem ekskluzywnej linii DE LUXE - zapach nr. 51 inspirowany zapachem Dior - J'ADORE.

O sklepie:
W sklepie EDP24.pl możemy zaopatrzyć się w perfumy damskie oraz męskie z wyższej jak i niższej półki cenowej. Znajdziemy tam perfumy Calvina Kleina, Chanel, Davidoff i inne znane marki perfum.
Sklep oferuje również odpowiedników znanych perfum w rewelacyjnych cenach, dzięki czemu możemy otulić się luksusowym zapachem za niewielkie pieniądze.

czwartek, 7 grudnia 2017

Haul z Rosegal | Christmas is coming

Cześć Kochani!
Jak samopoczucie? 
Mnie dopadło choróbsko ledwo żyję.. No, ale mamy nie biorą zwolnienia więc jakoś trzeba funkcjonować a porządki świąteczne same się nie zrobią... A szkoda. :D

Dziś przegląd w połowie świątecznego zamówienia ze sklepu Rosegal.

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Evening Dresses | JJ's HOUSE

Hello
Christmas are coming. Immediately after them, the only such night of the year awaits us - New Year's Eve.
That is why it is worth now to start to look after evening dresses.

I will present you some suggestions for evening dresses / party dresses from the JJsHOUSEstore

The first proposition from JJsHOUSE is a beautiful mermaid evening dress. Lace ornaments add to its dazzling look.

Color: Royal Blue



The second proposition is a chiffon princess-like dress.
Discovered arms add her sex appeal.


  


The third evening dress / party dress with an extended back ina beautiful blue color, embroidered with lace.

A-Line/Princess V-neck Asymmetrical Tulle Lace Evening Drees Dress


The last offer of an evening dress / party dress is a chiffon dress with lace.
The A-shaped neckline is eye-catching, and the impressive lace on the back makes the dress look like a million dollars.

These are just a few of my choices. In the JJsHouse store you will find thousands of beautiful evening dresses / party dresses for every occasion. Everyone will find something for himself.

Znalezione obrazy dla zapytania jjshouse logo

Jak zawsze proszę i kliki :D 
Sory na angielski - translator :D

czwartek, 30 listopada 2017

BOBOVITA PORCJA ZBÓŻ | TRND

Dzień doberek :D
U kogo pada już śnieg a kogo już zasypało?
U nas pada, ale zaraz topnieje, więc dzieci jeszcze frajdy nie mają.

Na początku miesiąca ruszył projekt TRND - Kaszki BOBOVITA PORCJA ZBÓŻ do którego,  udało nam się dostać. Skorzystała na tym nie tylko moja młodsza córka Amelka, ale i starsza Lenka, która równie jak młodsza siostra przepada za kaszkami. Zresztą ja sama czasem im je podjadam :P

W ramach projektu otrzymałyśmy 3 kaszki BOBOVITA PORCJA ZBÓŻ

wtorek, 28 listopada 2017

My Litlle Pony | Książeczka kąpielowa od wydawnictwa Media Service Zawada.

Każdy z Nas zna stare, zwyczajne książeczki kąpielowe. Miękkie, śliskie, z kolorowymi obrazkami. Dają dzieciom wiele frajdy i radości podczas kąpieli, a jak smakują :P

A co jeżeli książeczka kąpielowa może być o wiele ciekawsza, rozwijać i uczyć?
Taką książeczkę stworzyło wydawnictwo MSZ.


Nescafe 3w1 Choco Hezelunt | Streetcom

Dzień doberek w ten mega zimny dzień.
Na rozgrzewkę proponuję kawkę. 



Jakiś czas temu miałam dzięki stronie STREETCOM, miałam okazję poznać nowy smak kawy Nescafe 3w1 Choco Hezelunt.
Zestaw ambasadora składał się z 3 opakowań kawy 3w1, po 10szt. saszetek w każdej paczce.


Nescafe 3w1 Choco Hezelunt to połączenie słodkiej, białej kawy  z nutą czekolady i orzechów laskowych.

Moja Opinia:
Nigdy nie słodzę ani kawy, ani herbaty. To połączenie jest dla mnie nie do niesienia, ale jako dobry tester musiałam skosztować kawy z dodatkiem cukru. Jakież było moje zaskoczenie, kiedy okazało się, że kawa z cukrem może mi zasmakować...


Idealne połączenie smaków - czekolady i orzechów laskowych, które są subtelnie wyczuwalne. Odpowiednia ilość śmietanki oraz cukru - nie za gorzka, nie za słodka - idealna!
Mała saszetka zmieści się wszędzie - do torebki, do kieszeni, śniadaniówki itp.
Szybkość oraz łatwość przygotowania kawy sprawia, że możemy się nią cieszyć zawsze i wszędzie. 



Lubicie kawy 3w1?
Kto testował razem ze mną? 

niedziela, 26 listopada 2017

Vabun Sport - Zapach dla każdego mężczyzny

Witajcie Kochani!
Jak wam mija niedziela?
U Nas dziś dosyć leniwie. Ciepły kocyk, gorąca kawka i bajki.

Przyszedł czas na recenzję perfum Vabun Sport.


O Perfumach:
Woda perfumowana Vabun Sport kusi zmysły i dodaje energii do działania. Nie pozwala o sobie zapomnieć. W perfumach przeplatają się nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry. Perfumy Vabun Sport są stworzone dla aktywnych i energicznych mężczyzn. Zdecydowanie pasują do osób, które nie przestają podejmować kolejnych wyzwań i stawiać przed sobą kolejnych celów. Zapach bardzo długo utrzymuje się na ciele i ubraniu. Kusi zmysły i zachęca do aktywności.


Moja Opinia:
Opakowanie:
Elegancki, srebrny kartonik, skrywa w sobie buteleczkę o pojemności 100 ml. Sama szata graficzna flakonika niezbyt udana. Przynajmniej nas nie zachwyca.


Zapach: 
Wyrazisty zapach z nutą subtelności  dla mężczyzn lubiących się wyróżniać. 
Czuć wyraziście kardamon przeplatający się z resztą kompozycji zapachowych. Zapach, tak jak obiecuje producent utrzymuje się cały dzień. Nie jest duszący ani mdły. Idealny do noszenia  na każdą porę roku.
Mój mąż jest oczarowany tym zapachem, używa go co dziennie. Chyba Vabun Sport zostanie jego ulubionym zapachem :P






Znacie zapachy Vabun?

piątek, 24 listopada 2017

BLACK FRIDAY SALE z DRESSLILI - Christmas Dresses | WISHLIST

Hej.
Można upolować wiele ciekawych rzeczy w super cenach :D 

Black Friday Sale 2017 dotyczy całego asortymentu sklepu, nie tylko ubrań więc może mocno zaszaleć. Zaglądając tu ->  Black Friday Deals znajdziemy wiele świetnych promocji. Bierzcie się do dzieła i zaszalejcie :D 



Święta zbliżają się wielkimi krokami, więc czas przygotować sobie kreację na ten wyjątkowy czas. 
W sklepie znajdziemy wiele fantastycznych sukienek z motywem świątecznym i nie tylko.
Ja pokażę Wam te, które wpadły mi w oko.


Santa Claus Strappy Swing Dress - RED M









Po za sukienkami typowo świątecznymi w oko wpadły mi te dwie. 


Lace Off The Shoulder Vintage Flare Dress - WINE RED S

Zbiór wszystkich linków. 

1. KLIK 
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5, KLIK
6. KLIK



A wam podobają się sukienki z motywem świątecznym?
Będę wdzięczna za kliki :D

Instagram - followme ;)

Popularne posty

Zaufali mi

Zaufali mi