Perfumy TESORI d'ORIENTE | Saluti.pl

Dzień dobry w ten pochmurny, zimny i deszczowy dzień.
U Was też taka paskudna pogoda? 

Dziś przyszedł czas na recenzję perfum Tesori d'Oriente od firmy SALUTI, z którą jakiś czas temu nawiązałam współpracę.
W ramach współpracy otrzymałam 13 próbek perfum Tesori d'Oriente. Z uwagi na ich ilość, chwilę zajęło mi ich testowanie :D


O firmie:
Firma jest bezpośrednim importerem najlepszych i najpopularniejszych włoskich marek kosmetyków, perfum  oraz chemii gospodarczej do domowego użytku.

O produktach:
W ofercie do wyboru znajdziemy aż 25 o pojemności 3ml. zapachów perfum, z czego 5 męskich.
Oto jak przedstawia się lista:
[na różowo zaznaczyłam zapachy, które otrzymałam. Nie wszystkie zaznaczyłam bo zmyły mi się numerki :P ]



15.Baobab - męski
17.Marrakech Ibisco e  Pepe Rosa
18.Marakech Patchouli e Ginger
19.Marakech Neroli e Cardamon
20.Marakech Ambra e Zafferano 
21.Malizia Uomo Vetyver - męski
22.Drzewo Sandałowe i Vetiver - męski
23.Wanilia i Imbir
25.Byzantium 

Moja Opinia.

Mirra
Jeżeli ktoś lubi zapach mirry, to jak najbardziej polecam mu ten zapach. Ja jego fanką nie jestem.
Zapach mocny, intensywny. Czuć wyraźnie mirrę.
Egipt
Lekko słodki, pudrowy zapach. Czuć kompozycje kwiatowe. Nie jest mdły, więc można spokojnie otulić się tym zapachem nie tylko w zimie, ale i latem - MÓJ FAWORYT 
Jaśmin Jawajski
Zapach mocniejszy, wyrazisty. Czuć wyraźnie jaśmin. Będzie idealnym zapachem na jesień-zimę.
Zielona Herbata
O ile nie zbyt przepadam za smakiem jak i zapachem zielonej herbaty, to muszę przyznać, że zapach tych perfum, wprowadził mnie w zachwyt. Delikatny i świeży - bardzo mi się podoba
Smoczy Kwiat
Ten zapach wcale nie przypadł mi do gustu. Sama nie wiem jak go opisać. Pachnie dosyć dziwnie, jest dość intensywny i lekko mdły.
Kwiat Lotosu
Mocno kwiatowy, słodki zapach. Czuć wyraźnie zapach kwiatu lotosu, dla mnie jednak zapach jest za intensywny i za słodki.
Lilia Indyjska-Kwiat Tiare
Zapach dla wszystkich wielbicieli Lili. Zapach intensywny, śwież, lekko słodki, kwiatowy. Nie przyprawia o mdłości :D Mnie się podoba, choć nie jestem aż taką fanką tego typu zapachów.
Chińska Orchidea
Jako fanka orchidei, wiedziałam od razu, że zapach przypadnie mi do gustu. Przepięknie pachnie orchideą, zapach raczej z tych średnio delikatnych, ale nie mdły. Bardziej powiedziałabym świeży powiew kwiatów. MÓJ FAWORYT
Wanilia i Imbir
W pierwszej kolejności czuć wyraźnie imbir, nieco później wkrada się wanilia. Ogólnie kompozycja zapachowa jest bardzo fajna, ani za mocna, ani za słaba. 

Zostały cztery zapachy, których nie jestem w stanie dopasować do nazw. 

Podsumowując.
Perfumy fajne, utrzymują się do kilku godzin na skórze a na ubraniach nawet cały dzień.
Z pośród propozycji zapachowych, każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie, oraz znajdzie swojego ulubieńca tak jak ja. Moim faworytem zdecydowanie okazał się EGIPT.
Perfumy dostępne są w świetniej cenie - 20,50 ,- za 100 ml.


Perfumy Tesori d'Oriente Afrykatesori_bizantium.jpg



Znacie perfumy Tesori d'Oriente?
Miałyście okazję je wypróbować?

Zapraszam do obserwacji na instagramie -> TU 



Komentarze

  1. Nie znam produktów a tym bardziej zapachów, ale lubie nowości perfumowe także .. skuszę się na coś! ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy, ale z wielką chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ile próbek! U mnie rano chodniki były mokre, więc wychodząc z domu wzięłam parasol, ale na szczęście się nie przydał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No strasznie dużo :D
      Ja wracając z przedszkola nieco zmokłam:P

      Usuń
  4. Jak ich dużo! Wcale się nie dziwię że Ci troche zajęło:) super wyglądają:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, bardzo dużo, ale testy to byla sama przyjemność :D

      Usuń
  5. Nie znam ale jestem ich bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. awesome post !


    like to follow for follow ?
    kiss from Germany

    NEW Halloween LOOK

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji ich próbować, ale może akurat się skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja muszę powąchać zapach, żeby powiedzieć czy mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po opisie widzę, że u mnie sprawdziła by się Zielona Herbata. Lubie świeże i orzeźwiające zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardo zaciekawily mnie te perfumy, coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie spotkałam się z nimi wcześniej :) jeśli chodzi o perfumy ja bardzo mocno trzymam się swoich faworytów :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyle zapachów do przetestowania! ;) jestem ich bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spotkałam się wcześniej z tymi zapachami. Ja ostatnio stawiam na mgiełki :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram