Nescafe 3w1 Choco Hezelunt | Streetcom

Dzień doberek w ten mega zimny dzień.
Na rozgrzewkę proponuję kawkę. 



Jakiś czas temu miałam dzięki stronie STREETCOM, miałam okazję poznać nowy smak kawy Nescafe 3w1 Choco Hezelunt.
Zestaw ambasadora składał się z 3 opakowań kawy 3w1, po 10szt. saszetek w każdej paczce.


Nescafe 3w1 Choco Hezelunt to połączenie słodkiej, białej kawy  z nutą czekolady i orzechów laskowych.

Moja Opinia:
Nigdy nie słodzę ani kawy, ani herbaty. To połączenie jest dla mnie nie do niesienia, ale jako dobry tester musiałam skosztować kawy z dodatkiem cukru. Jakież było moje zaskoczenie, kiedy okazało się, że kawa z cukrem może mi zasmakować...


Idealne połączenie smaków - czekolady i orzechów laskowych, które są subtelnie wyczuwalne. Odpowiednia ilość śmietanki oraz cukru - nie za gorzka, nie za słodka - idealna!
Mała saszetka zmieści się wszędzie - do torebki, do kieszeni, śniadaniówki itp.
Szybkość oraz łatwość przygotowania kawy sprawia, że możemy się nią cieszyć zawsze i wszędzie. 



Lubicie kawy 3w1?
Kto testował razem ze mną? 

Komentarze

  1. A wiesz że jeszcze takiej kawy nie piłam ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię orzechy laskowe pod każdą postacią :) Taka kawa też by mi zapewne posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie korzystam z takich gotowców. U mnie eliminuje je dodatek cukru, którego nie używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teoretycznie też unikam cukry, ale tutaj jest w idealnych proporcjach. Nie za słodka

      Usuń
  4. lubię tą kawe 3w1 ;-) wygodne ;D dzięki za komenta :) Również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam hazelnut flavor :) zawsze z rana taka kawe kupuje z hazelnut creamer :) pycha ta musi byc

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram