Sale, sale, sale.. | SAMMY DRESS WISHLIST

Cześć. 
W sklepie SAMMY DRESS trwają właśnie wyprzedaże. Ceny są obłędne! Grzech nie skorzystać z takich promocji. 
Ja skorzystałam z promocji, kupując fantastyczne bluzy mojemu mężowi. 
Oto co dodałam do mojego koszyka

***

Hey.
SAMMY DRESS is selling out. Prices are crazy! Sin does not use such promotions.
I took advantage of the promotion, buying fantastic hoodies for my husband.
Here's what I added to my cart

Slimming Trendy Hooded Color Splicing Zipper Design Long Sleeve Thicken Polyester Hoodie For Men - Deep Gray - XL

Slimming Trendy Hooded Color Splicing Zipper Design Long Sleeve Thicken Polyester Hoodie For Men - DEEP GRAY XL


Zipper PU Leather Panel Sweatshirt - Black - 2xl

Zipper PU Leather Panel Sweatshirt - BLACK 2XL



Color Block Panel Long Sleeves Hoodie - Wine Red



Color Block Panel Long Sleeves Hoodie - WINE RED L


Casual Hooded Slim Fit Long Sleeve Solid Color Zipper Coat For Men



Casual Hooded Slim Fit Long Sleeve Solid Color Zipper Coat For Men - BLACK XL


Crew Neck PU Leather Applique Panel Design T-shirt



Crew Neck PU Leather Applique Panel Design T-shirt - BLACK XL

Casual Round Collar Pullover Men's Color Block Men's T-Shirt




Casual Round Collar Pullover Men's Color Block Men's T-Shirt - LIGHT GRAY XL




A wam jak podobają się moje wybory?
Korzystacie z mega promocji?

Komentarze

  1. lubię ten sklep :) mają olbrzymi asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie wiem, czy mój by się odnalazł w takich ciuchach. Pewnie jakbym mu coś takiego sprezentowała, to by mnie wystawił razem z tym za drzwi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moj woli trochę inne swetry ;) poklikane
    Ps. Nie zaladowala mi się ostatnia grafika baner chyba ale po kliknieciu link dziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zawsze stawia na moje wybory i jest zadowolony. Sam nie kupiłby nic :P

      Usuń
  4. Mnie się podoba wszystko, zwłaszcza sweter ze wstawką ze skóry. Mój chłopak byłby takim zachwycony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie mój hit, a mój R. uwielbia tego typu rzeczy

      Usuń
  5. Bardzo lubię ten sklep. Mają w nim świetne rzeczy :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy, na pewno będzie zadowolony z nowych ubrań :) Czarna bluza podoba mi się najbardziej z tych propozycji ;)

    ✾ I'm Dollka Blog ✾

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno będzie zadowolony :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  8. coś bym na pewno znalazła dla mojego lubego:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście fajne rzeczy można upolować :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram