Maskara MABYLLINE The Classic VOLUM' EXPRESS CURVED BRUSH

Cześć.
Dziś krótko o tuszu, który daje całkiem fajne efekty a mianowicie o tuszu
 MABYLLINE The Classic VOLUM' EXPRESS CURVED BRUSH


Tusze Mabylline są znane chyba wszystkim, zwłaszcza te ponad czasowe żółte z serii 'The colossal... ' sama używałam ich dosyć często.
Ostatnio wpadają na szybkie zakupy do Rossmanna, zaopatrzyłam się w tusz The Classic Volum Expres.
Co sprawiło, że po niego sięgnęłam? Zdecydowanie kolor opakowania :D


MAYBELLINE - The Classic VOLUM' EXPRESS CURVED BRUSH - Tusz pogrubiająco-podkręcający - BLACK




Pogrubiająco-podkręcająca maskara do rzęs. Posiada rewelacyjną szczoteczkę, która doskonale chwyta rzęsy od nasady, aż po same końce. Efekty widoczne są już po pierwszym pociągnięciu. Kremowa formuła łatwo się aplikuje i dobrze przylega. Nie tworzy grudek, daje efekt spektakularnych rzęs. Produkt testowany oftalmologicznie. Dostępny w odcieniu czerni.

Moja Opinia:

Bardzo fajny tusz w świetnej cenie. W Rossmannie zapłaciłam za niego ok. 18zł. 


Szczoteczka wygięta w łuk z krótkim włosiem bardzo dobrze aplikuje produkt, nawet na krótkich rzęsach w kącikach oka, jak i na dolnej powiece.



Formuła tuszu kremowa, bardzo fajnie i łatwo aplikuje się go na rzęsty.
Tusz nie kruszy się, świetnie się trzyma przez cały dzień dając całkiem fajny efekt a co najważniejsze NIE SKLEJA RZĘS i NIE POZOSTAWIA GRUDEK!
Co do spektakularnego efektu rzęs to hmm.. z ależy co kto przez to rozumie.. Dla mnie spektakularny nie jest, ale jak najbardziej mnie zadowala :D

Zdjęcia bez makijażu, więc się nie wystraszcie :D 






W skali od 1-5 dostaje mocne 4+ 

Znacie maskarę The Classic VOLUM' EXPRESS CURVED BRUSH ?
A może macie innego ulubieńca?

Komentarze

  1. Pierwszy raz go widzę, całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego tuszu, ale wydaje się być fajny a za taką cenę warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajny, choć pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. efektu wow nie robi ale na codzien fajnie wyglada

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda poprawnie, ale też bez jakiś większych rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej maskary... Ja ostatnio dostałam od siostry tusz do rzęs który stał się moim hitem. Miniaturka tuszu z Sephory - genialny! Rzęsy są cudownie podkręcone bez zalotki i bardzo ładnie wydłużone oraz pogrubione (ale nie sklejone). Po pierwszym jego użyciu opadła mi szczęka a lusterko było w ciągłym ruchu, bo nie mogłam w to uwierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście ładny kolor opakowania a tuszu tej marki nigdy nie miałam ;D
    Moim ulubieńcem jest Rimmel Wake mu up :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram