GAMISS | Wiosenna kurtka | Męska koszula

Cześć Kochani!
Ale dziś zimno. Rano termometr pokazywał -10 stopni. Czyżby zima dała o sobie znak?
Ja już marzę o wiośnie, dlatego już dziś uzupełniam szafę w wiosnenne ubrania.
Tym razem pasło na sklep GAMISS, który jest jednym z moich ulubionych sklepów. Zawsze znajdę tam coś fajnego dla siebie czy męża. 
*

Hi loves!
But today is cold. In the morning the thermometer showed -10 degrees. Does winter give a sign?
I am already dreaming about spring, that's why today I decided to complete my wardrobe with spring clothes.
This time I did shopping at the GAMISS store, which is one of my favorite stores. I always find something nice for myself or my husband.


Stylish Turn-Down Collar Long Sleeve Color Block Slimming Women's Jacket





Cieńka kurtka/żakiet idealna na wiosenne ciepłe dni. Przyznam szczerze, że obawiałam co do mnie przyjdzie, była bardzo tania. Kurtka okazała się strzałem w 10! Jest idealna pod każdym względem. Bardzo dobrze uszyta, świetnie leży. materiał przyjemny w dotyku. Mały minus za to, że dotarła lekko przybrudzona. 
*
A thin jacket ideal for warm spring days. The jacket turned out to be a shot in 10! It's perfect in every way. Very well sewn, it's great. pleasant to the touch material. A small minus for coming a bit dirty.



Turndown Collar Color Block Edging Shirt



Dla męża zamówiłam koszulę. Wzięłam rozmiar 3xl, normalnie nosi xl. Na moje oko chyba będzie mu za mała. Materiał też kiepski, strasznie sztuczny. 
*
I ordered a shirt for my husband. I took the size 3xl, normally wears xl. It will probably be too small  The material is also bad, terribly artificial.



Komentarze

  1. Kurteczka ciekawie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszula wygląda fajnie szkoda ze ten material kiepski

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kurteczka :) Koszula przypomina mi mój kosmetyczny fartuszek :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurteczka całkiem fajna ;) Choć właśnie wygląda bardziej jak żakiet/narzutka ;) Aczkolwiek chętnie bym taką przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram