Maroko sklep | Woda różana Beaute Marrakech | 100% naturalny kosmetyk

Róże kocha każda kobieta. Przepięknie wyglądają w ogrodzie, ścięte w wazonie, w wielu kompozycjach kwiatowych, ale to nie tylko piękny kwiat, który cieszy nasze oczy. Róża to także bogactwo witamin i ceniony naturalny hydrolat.

Dziś chciałam Wam przedstawić wodę różaną do twarzy i ciała Beaute Marrakech którą można zakupić w sklepie Maroko sklep


Od producenta:
Woda różana to ceniony naturalny hydrolat, powstający w procesie otrzymywania olejku eterycznego z róży damasceńskiej. Woda może być stosowana jako tonik lub mgiełka odświeżająca. Doskonale odżywia i koi zmęczoną skórę. Urzeka swoim kwiatowym, świeżym i subtelnym zapachem.
Hydrolat różany wykazuje działanie tonizujące i łagodzące, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i regeneruje naskórek. Jest odpowiedni dla wszystkich rodzajów cery

Sposób użycia: 
Wodę różaną należy nanieść za pomocą płatka kosmetycznego lub spryskać twarz różaną mgiełką. Woda odświeża i koi zmęczoną skórę. Doskonale sprawdza się w pielęgnacji skóry podczas upalnych dni oraz w suchych, klimatyzowanych pomieszczeniach.

W hydrolacie mogą wytrącić się pozostałości roślin z których powstał hydrolat. Wynika to z tego, że produkt jest naturalny i nie podlega filtracji.
Skład:
Rosa Damascena Flower Water

Moja opinia:
Woda znajduje się w przeźroczystej butelce z atomizerem o pojemności 125 ml . Etykieta utrzymana w marokoańskim klimacie urzeka swoją prostotą i przyciąga oko.  


Jest to moje pierwsze zetknięcie z wodą różaną i z pewnością nie ostatnie. Wodę stosuję gównie do twarzy jako tonik, bądź spryskuję nią twarz.
Atomizer aplikuje odpowiednią ilość wody, dzięki czemu spryskując nią twarz nic nie spływa, bardzo szybko się wchłania.


Rano spryskując nią twarz daje mi porządnego kopa na cały dzień. Momentalnie czuję się rozbudzona a skóra twarzy odświeżona, ukojona, promienna i nawilżona. 
Mgiełka ma bardzo przyjemny delikatny różany zapach. Nie jest duszący jak w przypadku większości kosmetyków różanych.

Znacie wodę różaną Beaute Marrakech?
Stosujecie hydrolaty? 

Woda do kupienia w sklepie Maroko sklep w cenie 20.45 ,-

Komentarze

  1. Nie znam produktu, ale skoro rano potrafi rozbudzić to muszę ją mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tą wode rozana jest idealna na nadchodzące cieple dni

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej wody różanej, ale chętnie bym też ją kupiła skoro mówisz że daje takiego kopa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko nie różana...ten zapach w kosmetykach kompletnie mnie odrzuca. I faktycznie, gdyby ktoś mnie spryskał rano - obudziłabym się błyskawicznie;)))
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak wspomniałam tutaj zapach jest delikatny, przyjemny..

      Usuń
  5. Używam wody różanej, jest niezastąpiona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zużyłam niedawno swoje pierwsze opakowanie tego hydrolatu i uwielbiam :) Czaję się już na kolejną buteleczkę różanego, a obecnie używam też tego z kwiatu gorzkiej pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu jakiejś wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla samego zapachu bym chciała;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią bym wypróbowała. :) Lubię produkty z różą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego produktu nie znam, ale słyszałam o wodzie różanej. Ja bardzo lubię takie zapachy, miałam swego czasu cudowny olejem różany przewieziony z Bułgarii :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram