Avon Luck Limitless

Perfumy. Kocha je każda kobieta. Lubimy otulać się pięknymi zapachami, które dodają nam pewności siebie, uwodzą i kuszą. Większość z Nas ma sporą kolekcję perfum, inne na każdy dzień tygodnia. Ja sama mam ich sporą kolekcję. Ostatnio do mojej kolekcji dołączył nowy zapach od Avon Luck Limitless. 

Od producenta:

Nowy, ekskluzywny zapach AVON Luck Limitless został stworzony po to, aby dodać pewności siebie w drodze do sukcesu.

Ekscytująca kompozycja oparta na najbardziej luksusowych składnikach. Wiodącą nutą jest ekskluzywny bursztyn diamentowy, który łączy w sobie zmysłowe, żywiczne ciepło z niezwykłą mocą diamentu - symbolu władzy i śmiałości. W połączeniu z egzotycznym pomelo, złotą orchideą i słodką wanilią z Madagaskaru, zapach doda Ci pewności siebie, aby sięgnąć po to, co tylko zechcesz.

Główne nuty zapachowe: Pomelo, passiflora, bursztyn diamentowy.


Moja Opinia. 
Perfumy zamknięte w kwadratowym, pięknym, uroczym i kobiecym flakonie. Kokardka jest zwieńczeniem całości. Flakon pięknie prezentuje się na toaletce, więc jest przy okazji śliczną ozdobą.
AVON Luck Limitless to luksusowe, słodkie, ale nie mdlące perfumy, które można nosić zarówno latem jak i zimą. Zapach określiłabym jako bardzo kobiecy. Mimo iż należy do zapachów słodkich to przeplata się z nutą świeżości i orzeźwienia przez co całość komponuje się niezwykle przyjemnie. 
Trawłość perfum określam bardzo dobrze, wytrzymują prawie cały dzień, na ubraniach znacznie dłużej.


Znacie perfumy AVON Luck Limitless


Komentarze

  1. Widziałam go nieraz w ofercie katalogu, ale nie miałam przyjemności goo mieć ;)
    Zapraszam do mnie www.makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się od zawsze flakony Luck podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny flakonik, zapach na pewno równie piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Wydaje mi się że ich używałam. Ładne, ale bez szału, mam moje inne ulubione, chociaż nie tak trwałe jak te, bo faktycznie długo się utrzymują ;)

    http://fancyem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobał mi się ten podstawowy zapach z tej serii, ciekawa jestem tego prezentowanego przez Ciebie zapachu:)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny flakon, a zapach też wydaje się całkiem ciekawy.. brzmi zachęcająco. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam go, ale śliczny ma flakon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daaaawno już nie miałam zapachu od Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. avon ma wiele fajnych zapachów . Mam swoje perełki których nigdy nie może mi zabraknąć treslle, celebre, persive . Ostatnio zakupiłam nowość bo nie było treslle -zapach super i bardzo trwały(niestety nie pamietam nazwy) . tego jeszcze nie znam ale z opisu wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega ładny jest ten flakonik *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten zapach, jest świetny. Co powiesz na wzajemna obserwacje??

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/05/dlaczego-warto-zaczac-cwiczyc-z.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny flakonik! Bardzo ładnie się prezentuje ^^
    Jestem ciekawa zapachu ^^ Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram