Derma Plus Bacche Di Goji | Olejek do ciała z ekstraktami z jagód Goji

Cześć. Dziś przygotowałam dla Was recenzję świetnego olejku do ciała, który znalazłam w kwietniowym TRUSTEDBOXIE .



GOJI DERMA PLUS Olejek do ciała z ekstraktem z jagody Goji
Jagody Goji, to owoce kolcowoju tybetańskiego (Lycium barbarum L.). Ich działanie i właściwości lecznicze są znane w krajach azjatyckich od 3000 lat. Owoce są szeroko stosowane w przemyśle kosmetycznym oraz żywnościowym, ze względu na zawartość przeciwutleniaczy, które chronią komórki DNA przed uszkodzeniami wywołanymi wolnymi rodnikami lub promieniowaniem UV. Duża zawartość antyoksydantów przyczynia się do spowalniania procesów starzenia, wygładzania cery, zachowania jędrności skóry i chronić przed nowotworami. Olejek do ciała z ekstraktami z jagody Goji z upraw organicznych wzbogacony o szlachetne oleje roślinne. Chroni, odżywia i nawilża skórę ciała, co czyni ją aksamitną. Idealny dla każdego rodzaju skóry, nawet najbardziej delikatnej i wrażliwej. Zawiera ekstrakt Macadami, awokado i kiełki pszenicy, działa odżywczo i przeciwstarzeniowo.


Składniki aktywne:
Ekstrakty organiczne jagody Goji - antyoksydacyjne i odżywcze działanie
Awokado i kiełki pszenicy – właściwości nawilżające i zmiękczające

Jak używać? Stosuj na całe ciało po kąpieli, masując aż do całkowitego wchłonięcia. Formuła: 
Testowana dermatologicznie,
Nie zawiera: SLES, Parabenów, Wazeliny, Formaldehydu, OGM, Barwników, Alergenów
Zawartość niklu mniej niż 0,00001%


Olejek zamknięty jest ciemnej butelce o pojemności 200 ml. z zamykaniem typu klik.  Konsystencja olejku jest bardzo wodnista, więc przy aplikacji trzeba uważać, aby nie wylać za dużo olejku na rękę.



Sama aplikacja jest bardzo przyjemna. Olejek łatwo rozprowadza się po skórze, wręcz się po niej ślizga. Niemal natychmiast się wchłania, nie pozostawiając na skórze tłustej warstwy.  Skóra jest  rewelacyjnie nawilżona, niesamowicie gładka, miękka i bardzo przyjemną w dotyku. Największym atutem tego olejku jest jego ZAPACH  słodkich owoców, który utrzymuje się jeszcze długo po aplikacji.

Było to moje pierwsze spotkanie z produktami DERMA PLUS i z pewnością nie ostatnie.

Znacie olejek do ciała z ekstraktami z jagód Goji?

Komentarze

  1. Z wielką chęcią kiedyś wypróbuję :) Jestem bardzo ciekawa zapachu

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastic post!

    Kisses ...

    Dilek .

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego produktu nie znam, ale ogólnie lubię olejki do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc rzadko używam olejków, zapach owoców, to coś co kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś miałam z tej marki, chyba szampon. Pamiętam tylko, że nie byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam wcześniej tej marki. Kosmetyk wydaje się na prawdę fajny- ma taki czysty skład.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki, ale uwielbiam gdy kosmetyk pachnie owocowo.. więc myślę że pewnie tym by mnie skusił. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tego produktu, ale przyznam że kusisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam olejku z jagodami Goji ale..kusisz i to jak!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach musi być nieziemski ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie przepadam z olajkami do ciała :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram