Lato z ROSEGAL | Sukienka oraz strój kąpielowy z motywem kwiatowym.

Wyjazd nad morze zbliża się wielkimi krokami a ja cały czas kupuję coś specjalnie na tę okazję. 
Ostatnio zrobiłam małe zakupy w sklepie ROSEGAL gdzie trwają promocje 
Rosegal 5th Anniversarya skoro morze to obowiązkowo kupiłam jeszcze jeden strój kąpielowy High Rise Floral Bathing Suit - Deep Blue





Jestem w nim zakochana po uszy, jak dotąd jest to najlepszy strój jaki udało mi się dostać. Co prawda zamówiłam rozmiar M a otrzymałam rozmiar L, ale strój pasuje idealnie! Leży świetnie, majtki z wysokim stanem świetnie maskują boczki i wystający brzuszek. Jak najbardziej polecam wszystkim, bo warto!

Na wieczorne spacery wybrałam sukienkę z kwiatowym motywem 

Off The Shoulder Printed Dress with Belt, która jest kolejną perełką tego zamówienia.



 Świetnie wykonana sukienka, pięknie się prezentuje, materiał całkiem przyjemny w dotyku. Długość lekko za kolano - dokładnie taka o jakiej od dłuższego czasu marzyłam. 

Do zamówienia dorzuciłam jeszcze liście 3PCS Leaf Fresh Style Home Office Artificial Plant Decor - Jungle Green, które widziałam już u wielu z Was. Stanowią świetną ozdobę mieszkania jak i zdjęć. 



Mam dla Was jeszcze kod zniżkowy do sklepu ROSEGAL , który obniży wartość waszego koszyka nawet o 12$
25$-3$, 50$-6$. 100$-12$
Warto skorzystać i zaoszczędzić nieco na zakupach, tym bardziej, że trwają właśnie fantastyczne promocje  Rosegal is 5 years old
Kod zniżkowy : RGMine

Zbiór linków: 
Strój kąpielowy - KLIK HERE 
Sukienka - KLIK HERE
Liście - KLIK HERE 
 Będę wdzięczna za kilki.

Miłego dnia Kochani :)

Komentarze

  1. Strój kąpielowy bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ten strój kąpielowy, jest bajeczny. Sukienka rowniez super, ale trochę nie mój gust:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny strój kąpielowy, ale na dół z wysokim stanem chyba bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie...ta sukienka już sprzedana...a szkoda, bo naprawdę wpadła mi w oko!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O już wyprzedana, szkoda. Może wpadnie ci w oko jakaś inna ;)

      Usuń
  5. Strój wygląda fajnie, ale sukienka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę się zaopatrzyć w takie liście :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładne ubrania. Widzę żę dziewczyny pokazują coraz więcej ładnych ubrań z tej strony :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram