Balea - Reinigungs Wasser



Woda oczyszczająca Balea z aktywnym węglem łączy w jednym kroku 3 produkty: środek czyszczący, środek do demakijażu i tonik. Preparat z micelami i węglem aktywnym delikatnie usuwa makijaż i nadmiar sebum. Oczyszczająca woda odświeża skórę, nie wysuszając jej.

- Delikatne i skuteczne czyszczenie dzięki technologii miceli
- Z węglem aktywnym
- Brak konieczności pocierania i płukania wodą

Skład:
AQUA I GLYCERIN I BUTYLENE GLYCOL I PROPYLENE GLYCOL I DECYL GLUCOSIDE I SODIUM BENZOATE I LEVULINIC ACID I MAGNESIUM SULFATE I SODIUM LEVULINATE I CHARCOAL POWDER I GELLAN GUM I SODIUM CITRATE I CITRIC ACID.



Produkt otrzymujemy w plastikowej butelce o pojemności 200ml. Aby wydobyć wodę z butelki musimy odkręcić duży korek, czego strasznie nie lubię przy tego typu produktach.
Woda w kolorze czarnym ma dosyć dziwną, lekko gęstą konsystencję. Od razu po naniesieniu jej na wacik nie wsiąka w niego, dlatego przy aplikacji na twarz należy bardzo uważać, aby woda nie spłynęła nam z niego. Ogólnie produkt bardzo fajnie współgra z resztą produktów Balea z aktywnym węglem o których pisałam wam tutaj

Dobrze oczyszcza, tonizuje, świetnie radzi sobie z demakijażem. 
Ma on również swoje minusy. Konsystencja - już wiele razy płyn trafił do umywalki zanim dotarł na moją twarz :P 
Po aplikacji moja skóra jest strasznie ściągnięta, co doprowadza mnie do szału. Od razu ratuję się hydrolatem, który przynosi ukojenie.

Choć produkt fajnie współgra z resztą produktów, to raczej nie kupię go ponownie.

Znacie? 

Komentarze

  1. Słyszałam o kosmetykach z węglem, ald jeszcze nie próbowałam☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak coś jest do demakijażu to dla mnie i tak trzeba to zmyć wodą a nie zostawiać na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedługo czeka mnie wycieczka do Niemiec i zamierzam upolować tą wodę, chociaż uczucie ściągnięcia nie do końca do mnie przemawia :D Nie będę płakać, jeśli jednak nie uda mi się go kupić :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram