Żel ze świetlikiem i kolagenem | Gorvita


Żel ze świetlikiem i kolagenem
Żel polecany do codziennej pielęgnacji skóry okolic oczu oraz powiek. Preparat łagodzi podrażnienia i obrzęki wywołane przemęczeniem i czynnikami zewnętrznymi: nadmierne nasłonecznienie, wiatr, kurz, pyłki, dym papierosowy, smog. Usuwa objawy świądu i pieczenia oczu spowodowanych nadmiernym przemęczeniem.
Kolagen i kwas hialuronowy zawarte w składzie hamują rozkład włókien kolagenowych w skórze, wnikając głęboko w jej strukturę, powodując długotrwałą redukcję zmarszczek. Przywraca jędrność, doskonale je nawilża i odżywia.
Wyciągi ziołowe z zielonej herbaty, oczaru wirginijskiego, chabru bławatka i babki lancetowatej wzbogacone naturalną allantoiną i D-panthenolem,skutecznie obkurczają rozszerzone naczyńka, łagodzą obrzęki oraz uczucie zmęczenia i pieczenia oczu. Stosowany regularnieredukuje przyspieszone procesy złuszczania się naskórka wywołanego częstym stosowaniem kosmetyków do makijażu wokół oczu.




Ingredients / Składniki ( INCI): Aqua, Propylene, Glycol, Euphrasia Officinalis Extract, Glycerin, Camellia Sinensis Extract, Centaurea Cyanus Extract, Plantago Major Extract, Hamamelis Virginiana Extract, Soluble Collagen, Olive Oil Peg – 7 Esters, Sodium Hyaluronate, Allantoin, Panthenol, Carbomer, Triethanolamine,DMDM Hydantoin.


Składniki pochodzenia naturalnego. Przebadany dermatologicznie. Produkt nie testowany na zwierzętach. Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych. Notyfikowany w CPNP.

Sposób użycia:
Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb. Delikatnie wmasowując żel w okolicę oczu i powiek. Nie stosować bezpośrednio do worka spojówkowego. Żel można stosować pod makijaż.


Żel otrzymujemy w kartonowym opakowaniu w którego wnętrzu znajdziemy małą 20 ml. poręczną tubkę z produktem. Żel ma lekką konsystencję a wygodny aplikator ułatwia dozowanie odpowiedniej ilości żelu. Żel szybko się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy. Co do działania to nie oczekiwałam cudów, ale myślałam, że nieco zniweluje drobne mimiczne zmarszczki. Jedyne co zauważyłam po zastosowaniu żelu, to lepsze nawilżenie okolicy oczu nic po za tym. 




Komentarze

  1. To chyba produkt dla mnie, bo zależy mi przede wszystkim na nawilżeniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go :) sporadycznie używam pod oczy takich produktów :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W pielęgnacji okolic oczu potrzebuję czegoś silniejszego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stosowałam podobne żele kiedy byłam nastolatką i wydaje mi się, że w takim wieku najlepiej się sprawdzają:D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram