Soraya | Ideal Beauty, Regenerujący krem-esencja na noc

Lubię produkty marki Soraya. Często po nie sięgam i zazwyczaj jestem z nich bardzo zadowolona. Myślałam, że tak też będzie, gdy sięgnęłam po krem s serii Ideal Beauty. Niestety okazał się zwykłym przeciętniakiem.


Soraya, Ideal Beauty -  Regenerujący krem-esencja na noc
Esencja snu w kremie.
Od pierwszego użycia poprawia wygląd skóry, wygładza, regeneruje.
Perfect skin complex + olejek z róży.

Już od pierwszego użycia Soraya Ideal Beauty zadba o atrakcyjny wygląd twojej skóry. Starannie dobrane składniki zapewnią ci odpowiednią pielęgnację, abyś mogła cieszyć się piękną cerą każdego dnia. Kremy-esencje Soraya Ideal Beauty to produkty, które dają efekt wypoczętej, pełnej blasku skóry już od pierwszego użycia. Odżywcze formuły kremów-esencji wygładzają i delikatnie rozświetlają skórę, zapewniając idealna pielęgnację. Nasz krem-esencja o bogatej konsystencji dla każdego typu cery daje efekt wypoczętej, pełnej blasku skóry. Efekty regularnego stosowania: skóra jest idealnie gładka i przyjemna w dotyku cera wygląda promiennie i świeżo, skóra jest zregenerowana i wypoczęta.

Skład:
Aqua, Decyl Oleate, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, ydrogenated Castor Oil, Rosa Moschata Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Lindera Strychnifolia Root Extract, Ethyl Linoleate, Ethyl Linolenate, Ethyl Oleate, Retinyl Palmitate, Ethylhexylglycerin, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Propylene Glycol, Octyldodecanol, Cera Microcristallina, Paraffin, Disodium Phosphate, Potassium


Krem znajduje się w zafoliowanym kartoniku, dzięki czemu mamy pewność, że nikt przed nami nie zaglądał do środka. Wewnątrz kartonika znajduje się szklany słoiczek z produktem o pojemności 50 ml. Słoiczek dość efektowny, wygląda bardzo ładnie na półce :)
Krem w białym kolorze o bardzo przyjemnej delikatnej, kremowej konsystencji ma przyjemny delikatny zapach.
Krem łatwo rozprowadza się po twarzy, jest treściwy i nieco tłusty, przez co wchłania się bardzo długo pozostawiając lepką warstwę na skórze. Mnie akurat to nie przeszkadza, w końcu to krem na noc, gorzej byłoby gdyby w ten sposób zachowywał się krem na dzień. Jeżeli chodzi o działanie to wielkiego, spektakularnego efektu nie zauważyłam. Krem średnio nawilżył moją skórę, rano cera wyglądała na wypoczętą i promienną, ale nic poza tym. Od kremu oczekuję konkretnej dawki nawilżenia i zregenerowania ten okazał się zwykłym przeciętniakiem a szkoda, bo liczyłam na coś o wiele lepszego. 

Komentarze

  1. Tłusty krem to zdecydowanie nie dla mnie :( Ale musi pachnieć cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,że Cię nie zadowolił

    OdpowiedzUsuń
  3. Całe wieki nie korzystałam z produktów tej marki. Szkoda, że krem Cię rozczarował :/

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie drogeryjne kremy te zazwycaj sprawdzały się przeciętnie, zamiast pomagać- szkodziły:( z tej marki chyba nigdy nic nie miałam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogólnie jakoś nie jestem przekonana do tej marki, ale przyznam, że spoglądałam ostatnio w stronę zielonej wersji kremu z tej serii do mojego typu cery :) Szkoda, że ten okazał się dość słaby..

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam skórę tłustą i trądzikową, więc ten krem nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. This product looks very interesting!
    Hugs ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety mam mieszaną skórę ze skłonnością do przetłuszczania i w związku z tym rzadko kiedy sięgam po produkty olejowe. Przepiękne zdjęcia! NOWY ADRES BLOGA (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda całkiem sympatycznie. Może i ja się kiedyś na niego skuszę :)

    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Do tej firmy zraziłam się kiedyś, krem mnie uczulił i bałam się już sięgać. Widzę że i tu wielkich rewelacji nie ma...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś lubiłam markę Soraya teraz omijam ją szerokim łukiem, chyba już z niej wyrosłam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram