Vianek | Regenerujący szampon do włosów blond, farbowanych i rozjaśnianych

Jakiś czas temu rozjaśniłam włosy, prze co kondycja moich włosów bardzo się pogorszyła.
Stały się suche, szorstkie i okropne z wyglądu... Konieczna była zmiana pielęgnacji. 
W grę poszło olejowanie olejem Lnianym, który rewelacyjnie sprawdza się w pielęgnacji włosów zniszczonych rozjaśnianych. Nawilżające maski, olejki, odżywki i delikatny szampon.
Wybór padł na delikatny szampon do włosów blond, farbowanych i rozjaśnionych marki Vianek.


Vianek. Regenerujący szampon do włosów blond, farbowanych i rozjaśnianych

Zapewnia intensywną pielęgnację, wygładza i zmiękcza włosy. Wspomaga proces regeneracji i odbudowuje zniszczone łuski.
Delikatny szampon na bazie roślinnych i naturalnych składników został stworzony z myślą o pielęgnacji jasnych, farbowanych na blond i rozjaśnianych włosów. Starannie skomponowana formuła szamponu nie tylko skutecznie oczyszcza włosy, ale dzięki składnikom nawilżającym i wzmacniającym, takim jak proteiny pszenicy, gliceryna i panthenol zapewnia włosom intensywną pielęgnację, miękkość i gładkość. Ważną rolę w działaniu szamponu odgrywa olej z wiesiołka, który dzięki kwasom tłuszczowym i witaminie E odżywia włosy, odbudowuje zniszczone łuski i nadaje włosom połysk. Ekstrakty z kwiatów dziewanny i korzenia rzewienia wzmacniają jasny kolor włosów i utrzymują ich barwę na dłużej. Już po kilku zastosowaniach szamponu włosy stają się jedwabiście miękkie i bardzo przyjemne w dotyku, są bardziej elastyczne i łatwiej się rozczesują.
Skład:

Aqua, Lauryl Glucoside,Cocamidopropyl Betaine, Glycerin,Coco-Glucoside,Verbascum Densiflorum Flower/stem Extract,Rheum Palmatum Root Extract, Panthenol,Oenothera Biennis Seed Oil,
Hydrolyzed Wheat Protein, Lactic Acid,Cyamopsis Tetragonoloba Gum,Citrus Limonum Peel Oil, 
Parfum,Sodium Benzoate
Szampon zamknięty jest w białej butelcez czarnym korkiem o pojemności 300ml z prostą, minimalistyczną grafiką. Czarne i czerwone napisy i mała grafika czerwonych kwiatów.
Zamykanie typ klik spisuje się bardzo dobrze, chroniąc produkty przed wylaniem.
Konsystencja szamponu dosyć gęsta, zapach świeży, bardzo przyjemny.

Zacznę od tego, że szukałam szamponu, który nie tylko będzie delikatny, ale poradzi sobie ze zmyciem oleju po olejowaniu włosów. Czasem zdarza mi się umyć włosy na szybko, nie stosując przy tym żadnych  odżywek. Szampon Vianka okazał się być trafnym wyborem. 
Używam go od ponad miesiąca a efekty są naprawdę zaskakujące. 
Szampon delikatnie się pieni, dokładnie oczyszcza i odświeża włosy. Zmywa nawet olej lniany. Jest bardzo, bardzo wydajny. Włosy po użyciu szamponu są odżywione,  błyszczące, dobrze się układają a po dłuższym stosowaniu są w widocznie lepszej kondycji. Zauważyłam również, że kolor włosów jest znacznie bardziej wzmocniony, niema nielubianej żółci dzięki czemu nie muszę używać już płukanek do włosów blond, które bardzo przesuszały mi włosy.
Szampon jest ważny tylko przez 3 miesiące od otwarcia.

Znacie szampony do włosów Vianek?
Macie wśród nich swojego ulubieńca? 

Komentarze

  1. Słyszałam o tej marce, ale jeszcze żadnego ich kosmetyku nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Vianka bardzo lubię, ale tego szamponu nie miałam jeszcze okazji poznać

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że mają taki szampon w ofercie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym przetestowała, ale niestety jestem uczulona na Cocamidopropyl Betaine ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Szamponów tej marki nie używałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. O muszę go poszukać bo moja Delia do włosów blond czasami je przesusza :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja i Vianek jakoś się nie lubimy - skóra mi szaleje po tych kosmetykach...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie szampony marki Sylveco uczulają:(

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie szampony tej marki ;) Świetnie działają na moją skórę głowy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram