Alverde Clear Beauty Mizellen-Reinigungswasser | Bubel z drogerii DM

Dzień dobry kochani.
Jak tam samopoczucie po tak cudownym, słonecznym i ciepłym weekendzie.
Baterie naładowane?
Moje bardzo. Mam mnóstwo planów na najbliższy tydzień. Mam nadzieję, że uda mi się wszystkie zrealizować. 

Alverde Clear Beauty Mizellen-Reinigungswasser

Oczyszczająca woda micelarna Alverde z innowacyjną technologią miceli i kompleksem kwasu owocowego delikatnie oczyszcza skórę, zmywa również makijaż .Przy regularnym stosowaniu rozwija się działanie przeciwbakteryjne, a woda micelarna wspomaga zapobieganie skazom. 



Skład:
Aqua I Glycerin I Alcohol* I Sodium Lactate I Sodium PCA I Parfum** I Aloe Barbadensis Leaf Juice* I Vitis Vinifera Fruit Extract* I Hamamelis Virginiana Flower Water* I Heptyl Glucoside I Disodium Cocoyl Glutamate I Sodium Cocoyl Glutamate I Citric Acid I Lactic Acid I Tartaric Acid I Sodium Hyaluronate I Mentha Piperita Leaf Water* I Limonene** I Linalool** I Benzyl Salicylate** I Geraniol** I Citral** I Citronellol** I Benzyl Alcohol** I Benzyl Benzoate** * ingredients from certified organic agriculture ** from natural essential oils

Produkt otrzymujemy w prostej, ale ładnej ciemno różowej butelce o pojemności 100 ml.
Butelka zamykana na zakrętkę, pod którą skrywa się mały otworek, przez który mamy wydobyć płyn. Woda bardzo ciężko wydobywa się przez mały otworek. Przykładam wacik i muszę się nieco namęczyć, aby dobrze nawilżyć wacik płynem.
Zapach koszmarny! Mocno ziołowy z domieszką alkoholu.
Działanie, nijakie. Średnio radzi sobie z makijażem a przy tym koszmarnie podrażnia oczy. Jeżeli chodzi o oczyszczanie twarzy to nawet fajnie usuwa resztki zanieczyszczeń, ale pozostawia mocne uczucie ściągnięcia skóry i nieco ją wysusza.
Podsumowując: Lubię produkty marki Alverde, ale ten to jakiś koszmarny bubel! Dobrze, że produkt był tani... Kosztuje ok. 2 euro w drogerii DM. 
Także, gdybyście kiedyś robili zakupy w drogerii DM to omijajcie ten płyn szerokim łukiem.

Komentarze

  1. Mam drogerie dm na codzień i szczerze, że nie widziałam tego płynu na półce może go wycofali :P ale na pewno go nie kupię jakbym widziała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no wycofać go na pewno go nie wycofali. Kupowałam go pod koniec września.

      Usuń
    2. On był chyba w szafie z kolorówka, przynajmniej w DM który ja odwiedziłam:)

      Usuń
  2. O widzisz, dobrze, że trafiłam na tę recenzję bo ostatnio chciałam kupić ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Alverde miałam tylko produkty do włosów, ale z żadnego nie byłam zadowolona. Więcej nie sięgnę po tę markę.

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze wiedzieć na co nie trafić w dm! a myślałam, że Alverde to tylko dobre kosmetyki :).
    p.s. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram