Wysokie kozaki i bordowa bluza ze sklepu PINK BASIS | Mini Haul

Zmiany pór roku to czas na zakupy, czyli to co tygryski lubią najbardziej. Jeżeli chodzi o zakupy ubrań częściej wybieram zakupy online niż stacjonarnie, bo mój mąż wiecznie marudzi podczas shoppingu a ja tego bardzo nie lubię.
Ostatnio zrobiłam zamówienie w sklepie internetowym PINK BASIS, w którym zamówiłam sobie bordową bluzę z motywem haftowanej róży 


Bluza jest świetnie wykonana, z dresówki ocieplanej polarkiem. Haft bardzo dobrze wykonany, materiał przyjemny w dotyku. Idealnie sprawdzi się jesienią i zimą.

Kolejną rzeczą jaką zamówiłam są czarne wysokie kozaki. 
Od dawna takich szukałam.



Czarne kozaki z zamszu są bardzo dobrze wykonane, mają szeroką holewkę z boku zapinane są na zamek. Świetnie wyglądają zarówno w połączeniu z sukienką czy rurkami.

***

Recently, I made purchases in the online store PINK BASIS, in which I ordered a burgundy sweatshirt with a motif of an embroidered rose.
The sweatshirt is well made, insulated with fleece. Embroidery very well made, pleasant to the touch material. Ideally suited for autumn and winter.

The next thing I ordered is black high boots. 
I've been looking for such a long time.
Black suede shoes are very well made, zippered. They look great when combined with a dress or jeans.


A Wy co ostatnio kupiliście z myślą o jesieni?

Komentarze

  1. Czy te kozaki ci spadają? W sensie czy cholewka stoi sztywno na nodze czy się zsuwa podczas chodzenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się nic nie zsuwa. Cholera jest szeroka, ale trzyma się na miejscu

      Usuń
  2. Ja na jesień już mam kupiony sweter i botki ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi wysokimi kozakami jestem dość niska i mam takie odczucie że jak założę tak wysokiego buta to że skraca mi to dodatkowo sylwetkę :) bluza jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te kozaki, podobają mi się. Ja jeszcze nic nie kupiłam, ale buty mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kozaki bardzo podobają mi się takie buty :) ja dopiero myślę o jakiś zakupach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te botki są po prostu świetne- fajnie leżą i wyglądają na mega praktyczne. A o to właśnie chodzi na co dzień...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama uwielbia takie wysokie kozaki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz. To motywuje mnie do dalszej pracy.

instagram